Els nens són especialistes a fer preguntes aparentment senzilles que en realitat són ben difícils de respondre.
Per què la balena té la gola que té?Per què el camell té el gep que té?
Per què el rinoceront té la pell que té?Sovint l’única resposta possible es troba en la fantasia. Sobretot en la dels més petits. Rudyard Kipling va escriure aquests contes sobre animals per a la seva filla Josephine, i els hi explicava abans d’anar a dormir. No van ser recopilats i publicats fins passats uns anys, el 1902. Avui els Contes fil
per randa són tot un clàssic de la literatura infantil. Meravellosament repensats per Elli Woollard, brillantment traduïts per Miquel Desclot i bellíssimament il·lustrats per Marta Altés, petits i grans somriuran cada cop que obrin aquest llibre màgic.
Ficha técnica
Traductor: Miquel Desclot
Ilustrador: Marta Altés
Editorial: Blackie Books
ISBN: 9788417059644
Idioma: Catalán
Título original:
Just So Stories
Just So Stories
Número de páginas: 96
Encuadernación: Tapa dura
Fecha de lanzamiento: 03/10/2018
Año de edición: 2018
Plaza de edición: Barcelona
Colección:
Blackie Little
Blackie Little
Alto: 19.0 cm
Ancho: 17.0 cm
Grueso: 1.5 cm
Peso: 300.0 gr
Especificaciones del producto
Escrito por Rudyard Kipling
(Bombay, 1865 - Londres, 1936) escribió relatos, ensayos, novelas y poesía. Iniciado en la masonería a los veinte años, en la logia Esperanza y Perseverancia nº 782 de Lahore, Punyab, India, su literatura abarca todos los territorios y géneros, pero principalmente en sus primeros años arroja luz sobre la colonización inglesa de la India. Rechazó el Premio Nacional de Poesía y en tres ocasiones la Orden del Mérito del Reino Unido, que conlleva el título de Sir, lo que contradice su supuesto imperialismo colonial. Aceptó, sin embargo, el Premio Nobel en 1907. Entre sus obras aparecen libros de relatos como "Por el bien de la humanidad", "El hándicap de la vida" (1891) y las novelas "La luz que se apaga" (1891), "Capitanes intrépidos" (1896) y "Kim" (1901). Su autobiografía, "Algo de mí mismo" (1937), se publicó un año después de su muerte.