B DE BLOK (EDICIONES B) - 9791387695491
Uneix-te a l'Enzo Brown i el seu equip en el tercer volum de la serie que farà del bàsquet l'esport rei!
¡Handbol, voleibol, hoquei! Sembla que tothom vol jugar al seu esport al pati i no hi ha lloc suficient per a tots, aixo es un caos! L& x02019;única solució de la directora per restablir la pau al pati es participar en les Olimpíades Escolars. Entre formar un equip de basquetbol 3x3 i lluitar amb un company de Les Cabres a qui ningú enten, l& x02019;Enzo haurà de fer malabars per arribar a tot... Ho aconseguirà?
Si amb aixo no n& x02019;hi havia prou, per fi l& x02019;Enzo te entre les seves mans la carta que el seu pare li va escriure abans de desapareixer. I si amaga un missatge ocult? Que es el que el seu pare li volia dir realment? L& x02019;Enzo i els Guardians de l& x02019;Anella necessiten saber la veritat.
Uneix-te a l& x02019;Enzo i el seu equip en aquesta nova competició!
Que trobaràs en aquest llibre?
*Una historia unisex amb temàtica de basquetbol, perfecta per a tots els que prefereixen allunyar-se del futbol.
*Una col·lecció per a nens i nenes a partir de 9 anys, ideal p
Hazte con todos
Ver másHas seleccionado 3 libros de la serie Enzo Brown: Boig pel bàsquet
Ver todos los libros >Especificaciones del producto
Escrito por Pablo Lolaso
Pablo Lolaso (Madrid, 1985) es maestro de Educación Primaria, profesión que ejerce bajo el nombre de Miguel Sánchez. Mediocre exentrenador de baloncesto, eterno jugador del montón en ligas de barrio y tocapelotas a tiempo parcial, Lolaso dio vida al personaje que lleva su alias en 2011, fusionando su amor por el baloncesto y su peculiar sentido del humor.
Desde entonces, ha conquistado un espacio único en la narrativa deportiva y el entretenimiento, destacándose como una de las voces más reconocibles del baloncesto en España. Es autor de dos novelas adultas: Antes todo esto era campo atrás y Cualquier tiempo muerto pasado.
Actualmente, es colaborador habitual de Colgados del Aro, programa de culto que mezcla baloncesto y humor absurdo, donde comparte pantalla con figuras como Juanma López Iturriaga, Faustino Sáez y Toñín Llorente. Con su estilo mordaz y genuino, Pablo Lolaso ha demostrado que el baloncesto no solo se juega en las canchas, sino también en la imaginación de quienes lo aman.