eBook | Libro en CATALÁN
Com un batec en un micròfon
Descárgalo y empieza a leer ya
Léelo en cualquier dispositivo
Ficha Técnica
Editorial: Anagrama
ISBN: 9788433922809
Idioma: Catalán
Número de páginas: 208
Fecha de lanzamiento: 20/03/2024
Año de edición: 2024
Especificaciones del producto
App gratuita de lectura Tagus
Ahora tu lectura es multidispositivo, con la App de Tagus, puedes tener todos tus libros en tu tablet y smartphone. Aprovecha cualquier momento para seguir disfrutando de las lecturas que más te gustan.
Recibe novedades de Clara Queraltó directamente en tu email
Reseñas sobre Com un batec en un micròfon
Comparte tu experiencia con la comunidad lectora.
1 Reseña
Sólo por opinar entras en el sorteo mensual de tres tarjetas regalo valoradas en
20€
| hace 1 año
Una noia de 18 anys, la Gabriela, amb el carnet de conduir per a estrenar, puja a passar l’estiu al poble de l’avi, a Belldoc d´Empordà, on guanyarà el seu primer sou fent la substitució de la bibliotecària durant les vacances. Allà es trobarà a en Quim, un productor de cinema de 39 anys que ha llogat la casa rural del poble per a teletreballar i descansar. La història serà inevitable i previsible, però l´original és que la Queraltó ha fet servir l´estructura circular, és a dir, el lector coneix els fets desde el punt de vista de la Gabriela primer, i quan finalitzem la primera part, des de la mirada d´en Quim, maniobra un pèl arriscada perquè ho fa de manera regressiva, sobre uns aconteixements que ja coneixem. Malgrat d´entrada ens pugui semblar un relat tòpic d´amor d´estiu, amb la dificultat afegida de la diferència d´edat, és una novel.la que no et deixa indiferent. Contrasta la vida i les diferents preocupacions i temàtiques de les generacions d´ell i d´ella, però el que se´n desprén de tots dos personatges és una gran incomunicació, frustració i soledat, de la qual fugen com poden. Al capítol de la trencadissa final, no saps si empatitzar més amb en Quim, que havia estat un nen obés amb problemes de suor a les mans i que havia patit bullyng, o amb la Gabriela, que en el fons ve d´una estructura familiar convencional però disfuncional "els meus pares em es semblaven, en general, poc intel.ligents, egoistes i poc interessants", i només es troba còmode, a manca d´altres referents, amb les seves millors amigues i en el confort i seguretat que li transmet el seu avi. Qui porta realment el control de la relació? La Gabriela, que viu cap a fora, o en Quim, que no ho sap gestionar? Us animo a que el llegiu i us ho plante