Jan Birk nació en 1963 en Múnich, Alemania. Desde 1992 trabaja como ilustrador para distintas editoriales y es el autor del famoso diseño del logo de la serie Las Fieras Fútbol Club. Recientemente ha publicado con Kirsten Boie el álbum ilustrado Bestimmt wird alles gut, sobre el destino de una familia de refugiados. Aunque su gran pasión es la ilustración, no hay duda de que la escritura se cuenta entre sus muchos talentos.
Recibe novedades de JAN BIRCK directamente en tu email
Des que papa se’n va anar, la mama de Sara esta trista. Te el cor trencat i es passa les hores en el llit, plorant. Sara fa el possible per consolar-la i funciona! En uns dies la seva mare torna a somriure. Sara esta molt contenta… Pero un dia, mama porta un estrany a casa i la nena s’enfada moltissim: com es possible que la seva mare s’hagi equivocat de papa? Sara no necessita un altre pare, ja te un! De seguida trama un pla amb els nens del pati per a desfer-se de l’impostor. No obstant aixo, la nena acabara per descobrir que el nou amic de mama no es tan dolent com sembla. I, cosa que es mes important: li fa be a la seva mama. Jan Birck torna a plantejar una tematica complexa, des d’un punt de vista molt proxim als nens i nenes. L’autor utilitza multitud de recursos per a llançar pistes i mantenir al lector atent a la peripecia dels seus protagonistes. En el terreny de la il·lustracio empra recursos propis dels comics, necessaris per a captar el to humoristic del relat. En el text, prefereix jugar amb el no dit, l’el·lipsi i l’expectacio.
Sara és nova al barri i encara no ha fet cap amic. Els nens que juguen sota la seva casa li han deixat clar que no és benvinguda. Però Sara no sol donar-se per vençuda facilment, esta disposada a trobar un amic, sigui com sigui. Sara somia amb un cavall, però la seva mare li diu que és impossible tenir un cavall de mascota, a més un cavall no cap a l'ascensor!
Desde que papá se fue, la mamá de Sara está triste.Tiene el corazón roto y se pasa las horas en la cama, llorando. Sara hace lo posible por consolarla y ¡funciona! En unos días su madre vuelve a sonreir. Sara esta muy contenta... Pero un dia, mama trae un extraño a casa y la niña se enfada muchisimo: ¿como es posible que su madre se haya equivocado de papa? Sara no necesita otro padre, ¡ya tiene uno! En seguida trama un plan con los niños del patio para deshacerse del impostor. Sin embargo, la niña terminara por descubrir que el nuevo amigo de mama no es tan malo como parece. Y, lo que es mas importante: le hace bien a su mama.
Sara es nueva en el barrio y aún no ha hecho ningún amigo. Los niños que juegan debajo de su casa le han dejado claro que no es bienvenida. Pero Sara no suele darse por vencida fácilmente, está dispuesta a encontrar un amigo, sea como sea. El animal favorito de Sara es el caballo y siempre ha soñado con tener uno, pero su madre le dice que es imposible tener un caballo de mascota, además ¡un caballo no cabe en el ascensor! .